Fionas första hejdå

Hej, sitter i vardagsrummet med Sonia och vi pluggar och hetsäter kaka. Vill egentligen gå på skivan på Bonden men har fett ont i huvudet och borde skriva klart den här jävla uppsatsen om Guds stads berättarkomponenter WIHO.
Jag tror att den här kära bloggen börjar gå mot sitt slut och kanske, även fast jag nog inte vill erkänna det, blivit ersatt av Instagram.. Tråkigt tycker vi och kanske ni också men det är ganska tidskrävande att ta, överföra, välja ut och redigera bilder som ni blir tillfredsställda med om man jämför med det klick+filter+titel som Instagram innebär. Har aldrig lyckats ha kvar en blogg såhär länge och måste faktiskt säga att vi gjort ett hyffsat jobb.
Aja vi får väl se hur det går men det är okej om ni sviker oss nu och slutar titta in här i hopp om inlägg för det kommer antagligen inte så många fler!
Nu blir jag nästan lite tårögd här bakom skärmen men så är jag ju som jag är= grinar för det mesta som går att tänka "nÄÄÄÄBUHUUU vaaa aldrig mer" om.
Kan berätta lite kul grejer i stället:

Vi har vernisage nästa torsdag om ni vill komma och kolla på våra mästerverk på Galleri Kocks (antagligen kommer det finnas fett mycket alokohol..  Och bilder som ni ska köpa)
Jag har fått sommarjobb på Matkultur, snacka om sten som släppte från mitt hjärta.
dagar kvar till studenten
Jag får snart min svinförsenade KP-lön
Sovmorgon i morgon
Har precis skrivit klart min filmuppsats, WHILE BLOGGIN

Puss ni är bäst



Postar den första bilden jag la upp här för snart två år sedan          snyfft snyfft :'(

Fiona | | Kommentera |
Upp