Honungsirapsockersylt

Hej idag har jag sovit, sett på film och ätit tårta hos min farmor. I går vare rytmusskiva och jag var utklädd till Esmeralda från ringaren av notre dame men det finns inga bilder och jag tog inga bilder för den delen heller, har tappat lusten, foto är fan fett ute.
haha

hehe
hi
Känner mig totalt värdelös, har inget redigt jobb och inga pengar, orkar inte ens cykla till vitan hemifrån längre, gör ingenting i skolan och utvecklas inte på någon kreativ front för den delen heller.
Har typ
0
intresse av att ändra på detta, vill sova jättelänge och sen gärna gå i pension.
Trodde att detta var en period i livet då man kände ungefär precis tvärtom, typ ÅÅÅÅÅ vill ba göra en miljard grejer och frodas, växa som människa, få tusen nya kompisar å liksom aaaaaaaa ut i världen.
bläpbläpbläp just nu funderar jag på att ställa in hela livet och låta min lathet ta över men det går säkert över i morgon.

Åkte buss i dag från Timmermansgatan till spårvägsmuseet, det tog exakt 32 minuter och jag höll på att döda alla i hela jävla bussen för den var nämligen FYLLD av idioter som tydligen ALDRIG hade åkt buss innan. Ingen fattade poängen med att FLYTTA PÅ SIG när nån ska förbi, alla stog typ och tittade stirrigt på varandra med snea munnar och trampade, två pensionärer med rullatorer och en mamma med barvagn fick inte ens gå på bussen för det var några puckon som hade ställt sig på barnvagnsplatserna och typ tittade uppåt och inte märkte att folk skulle på. I bussen fanns också två förskoleklasser som skrek det högsta de kunde hela resan och drog i min klänning och var allmänt kladdiga och äckliga i ansiktena.
Dessutom skulle såklart varenda jävel av på sista hållplatsen.



hejdå.




Fiona | |
#1 - - Anonym:

jag känner likadant

#2 - - Anonym:

ALLTSÅ DU ÄR SÅ ROLIG!!!!!!!!!!

Upp