lov1

Hej!!
Försov mig till mitt projektmöte he he he oupps. Har försovit mig till min första måndagslektion varje vecka sen i julas, måste lära mig att gå å lägga mig tycker mami.
I dag har jag träffat Huo å hans nya kattunge som var förjävligt gullig såklart, och len och jamade roligt och gosade. Vill att min katt också ska vara en bäbis.
Sen åkte jag, Mimi och morsan på visning vid globen och kollade på en svinfin vindsvåning med jättestor terass tjohotjoho den ska vi ha! Man hade iaf utsikt över kära Barnängen så det känns rätt tryggt i alla fall.

NU
till lovet.

Först var jag ju i Värmland


äcklig syster.

Sen flyttade jag in på Ploggatan och andra kvällen spelade vi land och stad



En kväll var vi på Charlies och sen hade jag lite fest. Jättebra bilder hehe






En annan dag åt jag middag med Faggson och sen var vi på event på Sandqvistdär det var proppfullt, efter det gick vi till Charlies med jättemånga och sen hem till mig igen






Vaknade nästa morgon och blev besviken precis som alla andra när jag utanför porten möttes av



På kvällen tog vi partybussen till Alby och fick kladd i fejset och dansade hemska fuldanser och sen åkte vi till Adam.



Fiona | |
Upp