zoo

Hej läsarna.
Sitter i Järna och "pluggar" med Johi, köpte tre bullar som jag tänkte skulle fungera som belöningssystem i mitt suderande men tyvärr åt jag upp dem innan jag ens hade öppnat Word.
Har inte tagit en enda jävla bild den senaste veckan men jag har varit på caviare days releasefest och på slakthuset, i förrgår pluggade jag lite på Matkultur men mest satt jag och tittade på när Kajsi jobbade duktigt. Annars har jag plöjt igenom säsong Eva å Adam 1&2, samt filmen, med Linkan och Mall och delvis Sebastian å Hugo, haft 2timmars subjuntivo-lektion med farmor, legat hemma i min säng mycket och träffat Hugos lilla kattunge. Och just det, hade mösspåtagning i fredags och var som alla andra på terrassen på Södra bar.
I morgon ska jag jobba och sen fira noche de walpurgis nånstans.
PUSS





Heheh min iphoneskärm gick i en miljard bitar igår när jag tappade den på köksgolvet så nu ser jag inte vad jag gör längre XPPP
Fiona | | Kommentera |
Upp