22 April

Hejhej, ligger hemma och är lite hulkig efter att ha sett extremely loud and incredibly close, tyckte inte den var så jättebra men väldigt gråtvänlig och tryckte precis på mina Åhhanförsökersåhårtmenklarardetinteändå-gråtpunkter.
Annars har jag käkat massa kött och träffat min gudmor, varit och kollat på lägenheten igen och funderat på att skriva projektrapport men kommit fram till att det bara vore tragiskt att göra det två veckor innan inlämningen.

Här har ni helgen:

I Fredags var det fett med dramatik här hemma och det sprang omkring en drös på ca 11 stycken skrikande 13, 14, 15, 16 och 17åringar tillhörande diverse systrar + Jag, Elias, Mathilda och Hugo som satt och försökte spela stockholmsspelet i köket med min mami.




Igår åt jag och Linkan hos mig, såg på Adam&Eva och sen gick vi över till Klara där hon förfirade sin födelsedag med sin familj och familjen Sjöö. Efter det gick vi till Under Bron där det var mycket folk och skönt med gratis inträde och alkohol hähä.






Nu ska jag se på en film och låtsas att jag gör det i filmkunskaps-syfte.
heido







Fiona | |
Upp