städ

HEJ!
I dag fick jag min gammelmormors päls, min tionde tjoho! Det måste firas. Hon fick den på 50-talet av min gammelmorfar när han vann tiotusen på bingo eller nåt. LYX
Älskar pälsar, det är varmt och lite rebelliskt oki? Man får inte vara på 44a om man har päls och man känner sig exklusiv, gosig och bättre än alla andra.

I dag var jag och Mall på en visning av en lägenhet i ett 50talshus i Bandhagen. Den var ganska stor och skulle passa oss rätt bra men vi vet inte om vi vågar flytta ända ut dit. Vi har ju 0 erfarenhet av orten och jag undrar om vi inte skulle bli lite skeva av att bo sådär isolerade, bara honoch jag, 10 stationer ifrån slurren och dela på 43 kvm.
Men hon står på 5e plats så vill vi så går det kanske!! Dock har jag ingen jävla aning om hur jag skulle fixa fram 2000 zpänn i månaden men det får jag väl tänka ut lite snabbt snart tror jag.

Nu ska jag städa och möblera om eftersom det har kommit kofferttillskott i rummet och jag faktiskt inte vet hur det ska gå till att klämma in de nya eller ens vad jag ska ha i men vem fan säger nej till lite koffertar???




Så liofiostyle med stökiga rum!!!

Förlåt Klara förresten för att jag har förvandlat ditt dyra stativ till tvättställning för mina trosor :(

HEJDÅ

Fiona | |
#1 - - Klara:

...

#2 - - johanna:

åå våra look a likes trosor med hundar. de är så fula

#3 - - f:

haha vet

Upp