hej jag har en iphone

Ehh okej bara för det (refererar till tidigare inlägg) så funkar det plötsligt igen.

Har hänt senaste veckan:

varit i skolan och haft projekt

ätit chevre i min säng

suttit i mitt kök med 13åringar och lyssnat på tonårsskvaller, min favoritsyssla

borstat håret :/

stukat foten på väg till skolio
'
suttit och glott på Sonia i hennes säng


Gjort min plikt som söderbo, att infinna sig på Nytorget så fort solen tittar fram. Gärna med hipp kamera


Firat Lusse som fyllde 18, sen visade vi henne vart man kan gå ut och så


tälläxämpäl

ätit på mk

Igår firade vi bebbe och mall lite lätt

På raj bla ofc

I dag var jag som vanligt i skolan med mina enda kompisar!



var svinsnygga på kulturhuset och såg på kortfilmer


Och kollade på ministockholm som jag älskar att göra eftersom det är så fascinerande att varenda jävla hus är med. Till och med mitt hihohio. Här ovan ser ni då världens bästa kvarter.

hihi

PUSS




Fiona | |
#1 - - M:

Sluta ej!

Upp