KUL NÄR NÅN HAR PARTY!

Eh, okej.. det var en väl ca. en månad sedan sist jag skrev. Men aja, vi firade i alla fall att jag och andreas har fyllt år denna helg. Jag tror fan att det blev rätt lyckat. Jag minns inte allt men som tur var fanns det en kamera som kan hjälpa oss att komma ihåg. Jag filmade också en hel del och frågade frågor om kärlek, ett skolprojekt.. tyvärr missade jag delen med att få med ljudet. Intervjuer utan ljud är ju rätt värdelöst så jag hoppas att ni som träffar mig i helgen ställer upp och svarar ytterligare en gång på dessa jobbiga frågor.
Hmm, annars då? Sista avsnittet av äkta människor gick igår. Besviken som fan. Ska inte avslöja nåt men ojojoj. Fast jag kan inte säga emot att det var en bra serie, ni som inte sett den bör ju görat.
Sen orkar jag inte tänka tillbaka i tiden mer. puss på er <3
Dessa lappar fann jag i hissen nästa dag, underbara grannar. Det fanns ju ett par klagolappar också men dom är inte värda att visas på bloggen.
Liona | |
Upp