tetas

Hej vänner

Ligger och surar under mitt täcke efter ännu en förlorad tradera-auktion. BEHÖVER MIN JÄVLA SX70.
I dag har jag inte gjort så mycket över huvud taget, installerat lite scanner och sett på vem vet mest. Och på äkta människor! Väntar bara på att Thoko ska dyka upp, men det är nog rätt bra när jag tänker efter.
I går var vi först hos Simon och käka paj och sen gick vi till Harald och firade Mårten, bilder kommer senare. Det var kul men jag fick lite feber he he he. Jag som aldrig har feber.
I fredags åt jag och Stina middag hos Mathilda och sen hängde vi på Sardin tills det stängde, då gick vi till mitt hem och halvsåg på parfymen och pratade om hur man botar magsjuka osv.

Den här veckan har Gregor lovat att jag ska få tillbaks min dator! FAN VAD FETT TYCKER JAG OCH NI DÅ.

Så länge får ni en av mina top tio favoritbilder

I give you: Malin Rosén
Fiona | |
#1 - - Dennis:

OMG! BOOBIES SISTAHH!

#2 - - F:

Haha Dennis, snyggt mallll

Upp