wesh ma gueule

HEJ

I dag har jag sökt jobb på konsum, något jag alltid sagt att jag aldrig ska göra men just nu känns det jävligt fint.
I morse vaknade svintidigt jag av att Kajsa satt upp min säng och sa att hon vaknat för tidigt, jag tänkte tyst för mig själv vilken idiot hon var som inte bara gick och la sig igen. Sen gick jag till Kaffe och åt frukost med far som ska till Venezuela i en månad, fick 3 fotoböcker och hedersuppdraget att ta hand om hans guldkejda medan han är å seglar. Han lär ju om möjligt vara en ännu större idiot än föregående som ger en guldkedja till sin dotter som tappar bort i snitt fem guldkedjor om dagen.

I går var vi på El mundo hela kvällen, sen fyllestädade jag och Kajsa på Ploggatan och gick hem och slocknade.
Har bara iphonebilder och det kan ni ju kolla på på Instagram, eller så gör ni inte det. Om ni vill veta så heter vi Maliskio och Susvall och det kanske är kul när det är bloggtorka här, vad vet jag.

Här kan ni förresten se bilder från perukfesten hiho http://issuu.com/susannav/docs/bjorns_fest

Och här är någon kväll från jullovet när vi var på Mix






Och här är från Fannys födelsedag hihi



Just det, jag har tappat min plånbok igen XD X) ;P :Ppp.P
Fiona | |
Upp