Utkast tolfte januari

Hej hej hej mina vänner. Det har vart ett jävla tjat om bloggen nu så öh, vi får vl ta oss i kragen och fylla era patetiska tonårsnätter med lame snack om brister i våra liv och suddiga närbidler på er.

I dag har jag varit hemma hos min farmor hela dagen och ätit bullar och skrivit massa tips i hennes datorbok som jag har gjort till henne. Där står det bland annat om varför x står för att stänga ned rutan, hur man scrollar och vad fan "skrivbordet" är (hon tycker att det är väldigt märkligt att det finns ett skrivbord på hennes skrivbord). Hon har tre mappar med kattungar, en med bebisar och en med sånger. Lite gulligt och ganska lättförtjänta pengar för mig. Sen tvingade hon mig att läsa två cpsvåra sagor på spanska med slut som tydligen var skitroliga som jag missuppfattade helt men låtsades tycka var helt underbara ändå.

I går var vi hemma hos min mor på Ploggatan och spelade rappakalja och skrek.



Fiona | |
Upp