tyst nu

Hej hörrni. I kväll har jag sett på film med fannö, hedi och mallan i min säng, nu ligger Mall och sover för hon ska upp tidigt i morgon och fara till jävla Gävle. Hon har anmält mig på någon hemsk dating-sida som kommer upp hela tiden och jag blir inte av med det!!
Heter kizzme om ni vill adda.

I morgon ska jag hooka lite anabola höll jag på å skriva nu men jag menar antibiotika. För min haka e så köttig och sjuk!!
I går var vi på bara bistro sådär sjutton arton nitton personer och fyllde upp hela stackars lokalen men sen gick alla hem. Har massa suddiga närbilder men min dator vägrar ta emot dem.
Jag och Mathilda kanske ska åka till London den 20e, vi får bo hemma hos en kille som slängde en lapp på mathilda på tåget i Spanien i somras. Han heter Chris Brice och är snäll och har jättestor näsa, fast liksom på ett bra sätt. Mathilda är en riktig liten londonslampa hihi. Jag köpte en hel trisslott idag som jag trodde skulle funka men jag vann inte ett jävla skit och jag hade räknat med att använda de pengarna till resan. Så nu blev det ju lite skevt med planeringen och så :/. I alla fall, den stora anledningen till att vi ska dit är för att vår kära kära Peter har en hurmångatimmarsomhelst-spelning där då. För den lilla summan av 250 kronor får man alltså uppleva fett med Pete Doherty och allt vad det innebär.
Nu ska jag skeda Mallan och spela lite spel på min telefoni.
Just det. Har skrivit en sån jävla duktig uppsats i spanska i dag. Fyfan, vill kräkas på mig själv för att jag är så ambitiös, om det inte vore för att det skulle vara helt hysteriskt att lägga upp den här skulle jag göra det. FATTARÅ

KYSS HEJDÅ VI SES PÅ VARDAGSRUMMET I MORGON FEST FEST FEST FEST UNTZ UNTZ
Fiona | |
Upp