skön

HEJ !

Hänger i Sonias säng och låtsas att jag gör mitt resereportage. I dag vaknade jag, Mathilda och Hugo hos Elias, vi åt frukost, såg på vem vet mest och hade standard-HAHA-kommer-du-inte-ihåg-att-du-gjorde-det-här-och-det-där-igår-samtalet, Mathilda vill nog hälsa URSÄKTA till alla som såg henne "gå" på Hornsgatan. Sen gick jag hem i snöovädret pga borttappat busskort. Kl 4 gick jag till Renstiernas gata och sålde min gamla ipone för 1200 spänn. TACK TACK HEMSKT MYCKET TACK TOMMY OHLSSON.
Tänker nog kanske inte fylla det här blogginläget med OMG vi hänge typ med Carl Barât igår. Men EEEe. VI GJORDE DET. Hysterist desperata, jätteocoola och patetiska men ändå. FAN hihihi penispenispenis HHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAhahhhhhh AAAAAAAAa. HI
HI
HI
HI. XDXDCXDDDDD CARL CARL CARL
HAHA. shit



Förlåt utifall någon fått en vansinnig bild av att jag är sansad och världsvan för jag är så in i helvetes jävla starstrucked. TJARÅ




Fiona | |
Upp