förlust

Jag har tappat min kamera och därför inte orkat blogga. Jag blir tårögd när jag tänker på det. Men ska köpa en nya kameran så jag slipper tänka påt. Det är bara några lax va. Hade ju kanske föredragit att köpa ett objektiv men nu ere som det är. Inte för att jag har några pengar, -94 kr på kontot... Jävla pussy.
Susanna har mitt minneskort också men när jag får tillbaka det kanske det kommer lite bilder från nyår.. eeeeeeeeeeh japp.
Men sen ska väl även jag lägga upp mitt fucking portfolio här.
http://issuu.com/malinrosen/docs/portfolio_rosen_malin
puss
Liona | |
#1 - - Anonym:

Bra gjort!! kul att du skrev!! Bra gjort!!

#2 - - Anonym:

Bra gjort!! kul att du skrev!! Bra gjort!!

#3 - - milay:

ALLTID

#4 - - NICE:

FETTTTT

#5 - - Anonym:

Uppdatera eller AVGÅ!!!

#6 - - Johan:

Ska döda er! Vet var ni bor

#7 - - Lio:

okej

Upp