vall

Hejhejhej kära ni.
Nu ligger jag här igen klockan alldeles för mycket, freakin alone och om det inte vore för hindrasusannafrånattloggaut,
JAHAPP

så skulle jag kanske, kanske kunna ägna i alla fall ett par minuter åt den feta religionsuppsatsen jag har framför mig. Att stänga ner rutan känns så svagt.

I kväll och i natt, och i går också för den delen så redigerade jag 128 bilder till min lilla vägg. Och jag tänker  aldrig i hela mitt liv lägga upp alla här men ni skulle ju kunna få se lite av det ni inte redan sett.
Förresten räknade jag lite på hur stor yta jag behöver. Och kom fram till att de 3x3m som krävs verkligen inte existerar i mitt rum så nu så här efteråt, 5 minuter efter bekräftat köp, så vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller montera ner mina stringhyllor.

Har studiedag i morgon.
ÅÅÅÅh

HÄR
















Och i helgen har vi varit på trummer & orgel på strand och igår såg jag på melodifestivalen och Antichrist och Thorsten Flinck var det enda intressanta och Antichrist ville jag mest bara kräkas av, fast den var ju bra.

Hejdå!
Fiona | |
#1 - - Dino:

och.



hehehe

#2 - - kajsa sofia paulina:

Cleen kommentar över, och snygga bruna ben man hade i somras då blää

Bra uppdatering Suzie. Bra gjort.

#3 - - F:

käften hugo och clean stavning kajjan.

Upp