Utkast: Feb. 25, 2012

HEJ! I dag är en äventyrlig dag! I morse när jag raggla in i badrummet och skulle dricka vatten så kom det inget vatten ur kranen. Wtf tänkte jag och gick och la mig igen, sa "det luktar väldigt konstigt här" och somnade om.
Sen visade det sig att hela jävla nedervåningen i vårt hus typ har brunnit upp, restaurangen är helt förstörd och vattenledningarna har eldats upp. Förutom att det är väldigt synd om restaurangägarna osv så kan jag inte duscha och inte heller tvätta de 30 kg kläderna som ligger i mitt rum, har inte tvättat sen i julas och det börjar bli jävligt desperat stämning i min garderob nu. Sattttt ja, kommer nog vara allmänt ofräsch ett tag framöver (Sen jävlar).
Nu ska jag snart på södra latinarnas teateruppspel.

I går var vi först i Kajsas ateljé:





Sen blidde det charlies för att ha råd med fyllan, där hittade vi femtio kronor också. Så det blev typ +-0



Sen gick vi till Strand







Förresten, köp polo!


SÅ! Nu (4 h senare) sitter mallan och skriker om vilken film vi ska se, vi har köpt alldeles för mycket godis och hon har bråkat med sin mamma. I kväll tror jag, om jag förstått saken rätt, att vi ska till Emil Arvas.
SEE U THERE! <3

Fiona | |
Upp