ASNICE DAG :D

Hejhejhej hemskt mycket hej.
I dag har jag vart på string och sen inte gjort nå mer.
Vet inte om det är jag som är fett efter men vafan har hänt där? Gillar inte förändringar och gillar inte att man bara kan köpa hela mackor.

Annat jag gjort idag:
  • ätit två ägg
  • klagat på pinsamma bloggare med Johanna, men det gör jag ju iofs varje dag. Har aldrig vart så trött på varma pojknackar, hångel, dansa hela natten, lite för många öl och blött sommargräs. Vill döda någon
  • Lyssnat på Lana och stirrat på hennes kuksugarläppar och fascinerats över faktumet att hon påstår att dom är äkta.
  • slut
Hejdåe!


Fiona | |
#1 - - sofia:

Haha vad är det här för jäkla inlägg?

#2 - - jenny:

fett rått! men jag gillar det!

#3 - - Anonym:

Låt mig gissa: floras MÖJLIGEN???

#4 - - Anonym:

japppppp. floras.

#5 - - F:

Näe vad ni är brutala, jag snackar beyond flora, typ 16åringarna från landet som kommenterar henne. Där har vi the real shit.

Upp