nittåne fäbruari

Hehe hej. Vaknade svintidigt, 13 över åtta!! I går var jag hos Susanna i Älta fast minns ingenting och tog bara tre bilder sattäää veene. Vaknade i alla fall bredvid en kopp kaffe och fyra (?!) ostmackor som jag visst glömde att äta. Hade spillt kaffe hela vägen från köket in i mitt rum också vilket pappa tyckte var ytterst klumpigt gjort.

I Fredags var vi på El mundo och sen Moderna där vi inte sov till slut för jag å klara märkte att visst ingen annan gjorde det. Så vid fyra gick vi hem med svansen mellan bena eller nåt.

Nu ska jag kanske duscha, verkar som att jag har spytt på mitt hår.

Hejdå!




Fiona | |
#1 - - Dino:

hihi roligt inlägg! gillar också din bakisbild (är det ett kattöra där?) den var söt.

#2 - - F:

det är ingen bakisbild

jag ser ut så

ja det är ett kattöra. vaeremere?

#3 - - Dino:

k. bry

Upp