Viernes

Hej kids
Har sett på film hela dagen i skolan, som vi gör varje fredag vilket är helt okej trots den hemska uppstigningen halv åtta. Det brukar dock resultera i flimrande ögon för mig och just nu ser jag knappt vad jag skriver.
I kväll ska jag och Linkan sova hos Stina som vi brukade göra på den gamla goda tiden, kanske se på lite askungen och prata av våra bräckliga tonårshjärtan he he he.

I morgon ska vi kolla på en ny lägenhet, känns så jävlajävlajävla sorgligt. Jag vill bo i min grop och ha sl-garaget som utsikt, ta tvåan varje dag och ha min farbror och faster på gården bredvid. Jag gillar Barnängen och jag gillar Sjöstadslivs. Jag gillar fan till och med Tengan när jag tänker efter. Kommer gråta ihjäl mig över det här.
Vet inte hur man bor någon annanstans och vill inte lära mig det heller. Och stackars Mattias blir ensam kvar på gården.

I ALLA FALL!
I Onsdags var jag, Linky och Fanny på El mundo och sen gick vi till, he he, Treat och sleva upp Mallan, Andreas, Ludde, Emil och Harald på vägen.
Puss och adjö!








Fiona | |
Upp