Tja

Jag har ju inte berättat om min resa. Stackare, ni måste ha dött av nyfikenhet.
Det var skönt, avkopplande men rätt segt och tråkigt. Det var varmt men blåsigt. Jag bodde i en liten by med 8000 invånare och byn bestod av två små huvudgator. Det fanns inga mataffärer utan bara små tobaksaaffärer där dom möjligtvis sålde nötter och frukt. Det skulle finnas någon marknad en liten bit utanför byn men vi hittade inte dit. Vatten hämtade man som invånare i byns centrum varje dag och 50% av deras BNP kommer från familj och släkt som åkt där ifrån och skickar pengar till sitt hemland. Det var alltså fattigt som fan och det fanns inte ett skit men människorna var glada och trevliga ändå. Deras motto var "No stress" och att tog en jävla tid men eftersom jag absolut inte hade något att göra så vare typ nice. Jag hade så lite att göra att jag till och med tränade varje dag och läste ut en bok, helt galet. Sooo not Lionastyle. Turisterna var extremt fula medan dom som bodde där var otroligt vackra. Lite för turistigt kanske men det hade jag räknat med.
Eeeeeh nu ballar det här ur, ska inte skriva mer. Herrå <3
Liona | |
#1 - - fio:

MALLAN LANGAR POOOOSEEEEE

Upp