omg

Hej kära vänner!
Jag vill säga att jag har gjort något spännande och roligt denna dag men det har jag inte. Jag har endast gått utanför dörren till grovsoprummet en gång, jag har nämligen slängt min fula, äckliga, opraktiska, hårda bäddsoffa. Jag har faktiskt ränsat ut en hel del saker. Jag har städat mitt rum, på riktigt. Jag har fan städat mitt rum. Jag säger det igen; jag, malin rosén, har städat mitt rum. Det finns fortfande mycket att göra och jag tycker det är fult som fan men det går numera att röra sig i mitt rum. Ni är välkomna att hänga här om ni vill. Inte i helgen för jag drar till Gävle men sen är det bara att plinga på.
Dock har jag inte gjort min film som ska vara klar i morgon och jag tänker inte göra den heller. Busigt. Nu ska jag kolla på Dubbelliv jag med. Puss på er.
FÖRE:
EFTER:
Liona | |
Upp