2much

Hej!
Hela kvällen har jag suttit i min säng och sett på dubbelliv och kollat på vidriga tumblrs. När jag inte trodde det kunde bli värre så ramlar jag in på nån jävla självmords-tumblr som är full av typ.. öh halvdöda fashion-dudes.. (Finns säkert nåt ascoolt ord för det som jag är ganska nöjd med att jag inte kan) När jag nästan spytt + nästan fått johanna att spy av bilder som

nä vet ni vad, jag tänker inte ens lägga upp dem, men ni vet typ stympade könsorgan osv


, hunnit tänka "Tack gode gud för att den här sjuka människan typ bara existerar på nätet" och precis skulle klicka ner helvetet så upptäcker jag att den här psychot går i min skola. WTF

fan också :'(

Nu ska jag göra klart min "skräck"film, funderar på att bara göra ett jävla bildspel av hennes tumblr eller nåt.

Fiona | |
#1 - - milay:

haha. nej, gör filmen. få mig inte att tjata! drömde om din skiva, den var i nåns lägenhet...

#2 - - johanna:

bilden på ballen förföljer mig!

#3 - - f:

du är sjuk milay! Jaaaaa jag ska, fan give me a break!!

Och Johanna jag vet :'( Så jävla vidro

Upp