Instah

Jag hade tänkt att lägga upp fler bilder från skivan men jag har faktiskt ingen lust.

Har inte tagit några bilder med min kamera i på sistone för att jag är trött på den och tycker att den är
1. tråkig
2. tråkig
3. tråkig

Så ni får lite ajfån i stället, det är åtminstone lite oförutsägbart och kul

I Onsdags hade vi som sagt skiva


Därför var dagen efter fett fresh


På kvällen var vi på El Mundo och sen sussa jag å Lio i min säng



På Fredagen städade jag klart mitt rum och på kvällen spelade vi land och stad hos Fagg


I Lördags kom Links och drog upp oss ur sängen och sen gick vi å Tivsan till Gilda å sörpla kaffä


I dag har jag ätit lite frukost i Örnsberg, kastat omkring min kusin som tycker att jag är bäst, käkat min farbrors sushi och panacotta och sett på Frida. HEJRÅE






Vill åka till Havanna nu orkar inte vänta nå mer.
Fiona | |
Upp