...

Tja!
Jag har tappat min kamera. Nu när jag äntligen har någonstans att förvara dom, fick nämligen en hårddisk i julklapp. Glömde den möjligtvis på bussen så ska kolla sl-hittegods på måndag. Var där i dag utan någon större lycka... Bland dom värre saker som har hänt mig. Fuck.
I morgon är det nyår och det blir väl middag och så, det blir nog jättetrevligt. Har dock inte någon alkohol men inte ska man behöva det för att ha roligt.. eeeeeeeeeh, fråga till och med min mor för jag är så desperat men hon var mycket emot förslaget. Så det sög ju. Och inte heller har jag någon najs kamera att dokumentera den fett med överskattade dagen med heller. Men vafan, jag tror det blir najs i alla fall. Det kommande året ska jag försöka bli optimist.. Så kan ju lika gärna börja nu. Det löser sig säkert.
Och här har ni en bild från nyår 07/08. Till och med då var drickan viktigt, ser inte ut som jag vill släppa glaset. Jaja, gott nytt år på er! Tja!
Liona | |
Upp