7,9 kg

Jotack jag gillar jul! Ligger och spyr av mättnad och har fått en del fina presenter. Jag har varit i kyrkan och visst, det kanske inte var det roligaste jag gjort men det tillhör ändå julen på något sätt och jag tycker som sagt att den är helt okej ändå. Maten var god och stämningen i hushållet var över förväntan. Trevligt med andra ord. Dock längtar jag väl hem till Stockholm nu och det som är kvar här i Gävle är väl mest jobb. Men det betyder ju pengar så ska väl inte klaga, storhelgstillägg va. Hoppas ni saknar mig och att ni inte har för roligt utan mig men att ni har en bra jul och fått fina paket och ätit upp er nåt rejält. På tal om äta, våran skinka lär vara den största i Gävle på 7,9  kg. Jävligt god måste jag säga. Kom gärna hit och smaka, ni är mer än välkomna. Menmen annars ere ju som sagt fest hos susanna så har ni tråkigt är det väl bara att dra dit... eller hit!
Adjö!
Liona | |
Upp