jullov

HEJ!

Har en ny fet affisch av Jens Assur som jag fick av snälla Sofia och hennes mami, tänkte köpa den när jag såg utställlningen men som tur var hade kulturhuset slängt massa kopior i sopprummet som Barbro tog hand om. Que suerte.




I går jobbade jag hela dagen, åke hem och åt middag med massa människor som jag inte träffat på länge och min gudbror, hihi, som jag inte träffat innan. Han var äckligt söt.





Sen vare julfest på El mundo och Matkultur och där var vi tills det stängde, mami bjöd mig, mathilda och malin på öl hehihoohieeeeeeee. Alla vuxna var svinpackade men det blev väl vi ungdomar också så småning om. Kul vare i alla fall!

I dag har jag bangat på lillördag för att jag är så fattig och var tvungen att städa. Men vafan det e Jordan rättsläkare på tv och jag har en nybäddad säng.
Nej förresten det är fan inte okej jag är jätteensam och uttråkad :(

Puss

Fiona | |
#1 - - sofia:

å va fint det blev med affischen!

#2 - - suzie:

ihhihi tack jag vet

Upp