Fira jul

Nu sitter jag på ett tåg till Uppsala för att sedan byta till Gävle. Allt har gått åt helvete i dag med glömt busskort, försenade tåg, missat tåg, otymplig väska, stress, onödiga resor, klämt finger, glömda presenter och ingen mat. Men å andra sidan är det nu bestämt att jag, min mysiga mamma och syster min ska åka till Kap Verde, förmodligen den 16 januari. Fett!

I går var jag överallt men ingenstans. Min plan var att dricka öl och visst, det fick jag men det tog fan mig 2 timmar av letande efter en bar. Detta eftersom allt var fullt, hur är det ens möjligt. Skyller på att det skulle finnas någon brandrisk och blabla. Tillslut hamnade vi i alla fall på Dovas och sedan drog några till Vardagsrummet. Helt okej va men nu blire julmys i en vecka. Svulla och gulla. Puss på er!

Allmänt | |
Upp