Min sista 2010-natt

I går var vi hemma hos Andreas och idag har vi legat i hans soffa och sett på lotta och almost famous. Sonia och pappa kom hem solbrända och visade bilder på soliga stränder och turkost vatten de jävlarna. Vi hade julklappsutdelning och jag fick min affisch från fotografiska, en mexikansk dödskalle och mitt fantastiska fucking underbara canonobjektiv (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) samt lite te och ett slags spel som katten dödade. Nu återstår bara jul med fars sida av släkten sen ere slut. Klara var här och lekte lite med mig och nu ska jag se på Mad men. Just det, en jättekonstig sak har hänt. Kan inte förklara men i alla fall. Fattar ingenting. I morgon är sista dagen på detta lilla år. Som varit bra trots allt. Puss

Fiona | |
#1 - - kajsa sofia paulina:

VILKEN CANONOBJEKTIV? fick också ett ;) <3

Upp