vad zom hent likzom

oki uppdatering: Om sex dagar och tio timmar ska jag, André, Kajsa och Mall träffas vid Skanstull för att få skjuts av Andrés pappa till Arlanda(MÄRK VÄL, INTE SKAVSTA, yesyesyes), där träffar vi vår klass och tar ett plan till Barcelona och sen återvänder vi inte förrän 1a advent.

I Torsdags var vi på el Mundo och bokade resor till Berlin


I Fredags var jag, Lucia och Malin hos Thoko och klädde ut oss inför beyond retro-kalaset och sen gick vi till Berns,lite för sent, så vi kom inte in så då gick vi till Café Mix sen blev jag alldeles för full och vingla hem.








I Lördags var vi hemma hos Johns bror vid ringvägen som hade en fett me knazi lägenhet






I går gick vi till André och gjorde pumpor och pysslade, lekte twister och ogräs och åt nötter&cheeseballs







Av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder. Så det får komma i inlägget här efter, känner mig inte tillräckligt motiverad för att fixa ett proffsigt inlägg just nu, sitter fan ensam på string och pluggar eftersom mitt nät hemma har lagt ned och Mall har försvunnit.

jo nu funkade det
Fiona | |
#1 - - kajsa sofia paulina:

ååh du så söta bilder så! vill se mer kul

Upp