snart december då

Hejdå España och hej Suecia.
Jag sitter nu i skolan och ska göra nåt slags portfolio med mina bästa bilder. Tyvärr har jag inte några så jag uppdaterar bloggen istället. Det är skönt att vara hemma men vill inte riktigt tillbaka till verkligheten. Plugg och mörker, har hört att man blir deppig av sådant. Men i morgon drar vi till Berlin så får väl ta tag i det nästa vecka.
Spanien i helhet var najs och jag saknar det såklart lite, var ju fan mig omöjligt att komma upp i morse när det var totalt mörker utanför mitt fönster. Fast det ska bli mysigt med lite jul.
Här kommer lite till bilder från Spanien. Hoppas det blir dom sista fotograferade med den där fittkameran, har planer på att köpa en ny i dag för 4000 kr. Eeeeeeeeeeh, ska bara råna en bank först. Pusspuss
Liona | |
Upp