k

SÅ, varsågoda flickor och pojkar, påsklovsinlägget är här.


I give you Teresia, lost and found i Vitabergsparken



Mathilda Lindmarks stora 18-årsdag, firades bland annat med mat, tårta och starköl i familjens hem.



I Sofia Fagerlinds fagra boning på andra sidan Skånegatan spelade vi lite senare land och stad, något vi gjorde ett antal fler gånger under lovet





Ett flertal picknickar förekom också, här har ni den satsigaste, Skärtorsdagspicknicken. Vi hade i alla fall inte tur med vädret. Först.









En kväll satt vi utanför Mathilda några timmar och sjöng och drack saft





Vi åt tacos hos Lucia och klädde ut oss till kvällens mexico-tema, det gick väl lite sådär




Men kvällen var ganska rolig ändå







Vi gick



Hem till Sofia för lite snabb-land&Stad-spelning. Alla ville ha påskgodis







Efter Sofia gick vi hem till Alba och hälsade på hennes Göteborgare




En kväll var vi hemma hos mig, Klara fyllde 18 klockan tolv och hon fick lite nötlikör av oss. Annars bråkade alla mest



Mattias byter upp sitt sällskap





Det var ungefär det som kom med på bild, annars har vi vart på strand, Kajsa hade fest vilket också var väldigt trevligt, vi badade i en varmvattenpool, vi var på baba sonic, swag, Kapsylens vårfest, och Lio och klara var på Pluto på Klaris birthday.

Nu har jag just råkat hälla ut öl över min matta och samtidigt kommit på att jag har råkat radera massa bra bilder + att jag tydligen har missat tvättiden. ADIEU!
Fiona | |
Upp