hatar bromsar

Hejhej blågg. Ligger och försöker sova eftersom jag behöver vila mig efter kvällens lilla olycka. Efter 9 stygn, munnen full av tandflisor, trasiga händer och snurrig i bollen så mår jag ändå fantastikt mot vad jag gjorde för tre timmar sedan. Kan bero på bedövning och lugnande piller men ärligt talat så förutom att jag inte kan äta så är allt bra. Puss på mina fina kompisar som kom och hälsade på mig där jag låg i mitt fulaste tillstånd någonsin och snälla Lova som satt med mig tills papi kom. Bästa med det här var: Alla är jättesnälla mot mig, jag fick lyssna på Babyshambles medan de sydde, pappa ska köpa en ny cykel till mig. Sämsta: papi hittade två ciggpaket och ett etui i min väska när han skulle ta fram mitt leg, jag ser ut som ett fucktard, jag har lite ont och kan bara äta soppa med sugrör. God natt pelsklingar <3<3<3



Hoppas att jag inte får såhär snyggt ärr
Allmänt | |
#1 - - klaaraa@playahead:

jag hoppas verkligen att det inte är du på bilden :O:O:O:O

#2 - - Suss:

jo? vaddådå? :S

Upp